2017. január 8., vasárnap

Csokoládé Book Tag

Sziasztok! Hogy telik a 2017-es évetek? Ma egy Book Tag-et hoztam nektek,méghozzá a Csokoládé Book Tag-et!

1. Tejcsokoládé,avagy egy népszerű könyv,amit nagyon elakarsz olvasni:
Maggie Stiefvater-The Raven King

Olyan durva lett az előző résznek, hogy már nagyon várom, hogy megjelenjen magyarul és végre el tudjam olvasni. Azt hallatom róla, hogy egy szuper lezáró részre sikeredett. Szomorú, hogy nem sokára a sorozat záró részét is elolvashatom.

2.Étcsokoládé,avagy egy sötét témájú könyv:Kalapos Éva- Massza

Számomra ez egy olyan könyv volt, ami nagyon megrázó volt. Nem használnám, sem az imádom,tetszik vagy a kedvenc könyvem szavakat sem a könyv jellemzésében, De úgy gondolom, hogy a történet hitelesre és hihetőre sikeredett.

3. Fehér csokoládé,avagy egy könyv amit mindenki szeret:
J.K.Rowling-Harry Potter

Szerintem ez egy olyan klasszikus sorozat,amit mindenki imád. Jó, igaz vannak olyan emberek, akik nem ismerik a Harry Potter világát,ám ezek az emberek ha egyszer megnéznék a filmet, vagy elolvasnák a sorozatot, biztosra veszem, hogy nem azt mondanák, hogy aham,elolvastam, de nem tetszett annyira. A Harry Pottert mindenki szereti, számomra is egy nagyon kedves sorozat.
(Az eredeti Tag-ben vidám könyv van,ám félrenéztem és ez lett a vége és nem fogok ezen változtatni mostmár)

4. Csokoládé, aminek egy karamell van a közepén,azaz egy könyv,ami ellágyított:
Jojo Moyes-Mielőtt megismertelek

Az idén az a könyv volt számomra olyan, mint eddig John Green-Csillagainkban a Hiba című könyvje, A Mielőtt megismertelek egy olyan fajta könyv, amit az ember vagy szeret, vagy utál, de mindenképpen elgondolkozok rajta.Már azelőtt mielőtt olvastam/láttam a filmet tudtam, hogy a kedvencemmé fog válni. Kismillószor láttam az előzetest, aminek a mondatait ismételtem is együtt a szereplőkkel a moziban. Csodás könyv, ajánlom neked, ha még nem olvastad eddig.

5. Snickers, avagy egy könyv,amiért megőrülsz:
John Green-Csillagainkban a Hiba

A kedvenc könyvem/filmem, amit valaha láttam. Szerintem nem meglepő, hogy ezt említem, hiszen szinte minden bejegyzésemben szó esik erről,de imádom. Szerintem a világ egyik legnagyobb fan-ja is vagyok a történetnek. Idén Csillagainkban a Hibás tortám is volt szülinapomkor.

6.Ostyamentes Kit-Kat, avagy egy könyv,ami meglepett:
Cassandra Clare-A Hercegnő

Nagyon szeretem Cassandra Clare könyveit, és ez volt az első alkalom, hogy a Pokoli Szerkezetek triológiát elolvastam. Szerintem egy szuper triológia, ám ez volt az a könyv,aminél csak néztem, hogy:MIII??? Hogy lehet egy triológiának ilyen módon vége??? Nem szeretném nagyon beleártani magam a részletekre, elvégre ez egy triológia lezáró kötete,de mindenképpen olvasd el és megérted miről beszélek, ha pedig már olvastam akkor biztosan ismered is.

7.Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral, avagy egy könyv,amit bármikor szívesen újra olvasol:
Jay Asher-Tizenhárom okom volt

Ez volt az első könyv, amit újra olvastam életemben, és ez a könyv,amit szerintem minden tini kezébe kéne nyomni, hogy tessék olvasd el, és értsd meg, hogy a szavaidnak súlya van. Akármi amit te valaha mondtál kerülhet egy ember életébe. Szóval ne bánts embereket, hiszen nem tudhatod, hogy az neki mennyire fájhat.

8.Bonbon, avagy egy olyan sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amit sokféle olvasó szerethet:
Meg Cabot- A neveletlen Hercegnő Naplója

Be kell,hogy valljam, hogy majdnem mindegyik részét elolvastam, egy-egy részt nagyjából 2 nap alatt,tankönyvek alatt is. Ám a filmet, még sohasem láttam, szeretem a karaktereket elképzelni, és mivel már egy csomó részét is olvastam, nem szeretném megnézni, mert a karakterek biztosan nagyon mások, mint ahogy elképzeltem őket. De ezek ellenére megértem, ha valaki szereti a filmet, de én teljes mértékben könyv fan vagyok ebben a témában.

9.Tejbevonó masszázs, avagy egy könyv, ami édesnek tűnik, mégis a kukában landol:
Erin McCahan- Szerelem és más furcsa szavak

Karácsonyra kaptam még tavaly,azt hittem hogy ilyen kis cuki szerelmi történet lesz, de tévednem kellet, hiszen egy egoista, öntelt főszereplő lány, aki tini és beleszeret egy tanárba, mert a gimi mellet egyetemre is jár. Hol reális ez kérlek szépen? Mindenesetre nem olvastam végig, szívesen eladnám.

10.Kinder Pengui,avagy egy könyv, aminek elolvasása után is a történet világában érzed magad:
J.L.Armentrout-Luxen sorozat

Az első könyvem volt, amit tavaly olvastam és az egyik legjobb is. Vicces,fantasy,szerelmes,izgalmas és szexi. Nem voltam biztos abban, hogy szeretni fogom, ám mégis megvettem, hiszen nagyon sok ember dicsérte. Az eddig megjelent részek közül 2 hiány már mind a polcomon van.

Ennyi lenne mára. Remélem tetszett nektek,ha igen Kommenteljetek! Nektek mi lenne a kérdésetekre a válaszotok? Írjátok meg a kommentekben, mindenképpen szeretném tudni.
Nemsokára találkozunk, Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése