2016. május 9., hétfő

Olvass Vörös Pöttyöst-kihívás

1.Olvass el egy színes borítójú VP-t, amin nincs – vagy csak nagyon kevés – fekete!: 
Jenny Han- A fiuknak akiket valaha szerettem

• Nehéz volt ilyet találnod/szerezned? :)Érdekes ,de Nem. Bár általában olyan könyveket olvasok,amin fekete szín uralkodik, de ez megtetszett amugy is. Szóval elolvastam és örültem,hogy megtaláltam. .
• Jobban tetszik a borírója, mint az „átlagos” fekete alapon színes Vörös Pöttyösöké? Nagyon tetszik ez a borító,mert nagyon vidám. Olyan tavaszias és nyári feeling-je van. Ránézek és máris boldog vagyok.
• Értékelési link – elég csillagos. 4 és fél csillag! :D

2. Olvass el egy olyan VP-t, amit mindenki nagyon dícsér!: 
J. L. Armentrout-Obszidián(Luxen1)
Hozta a szintet, amit elvártál tőle?  Mindenki nagyon dicsérte. Nekem először nem tetszett. Mondván földönkívüliek? Na,nem! Vámpírok,vérfarkasok,szellemek,boszorkányok,igézők. Akármit. Akármit elolvasok és imádok,de az UFO-kat mindig is utálta. Na de ez a könyv! Nem csak,hogy hozta a szintet,hanem a kedvenc sorozatom lett. Minden része mostmár megvan.Köszi,hogy ajánlottátok :)
Miért tetszett/nem tetszett?  A sorozatnak az a vonása,hogy kiszámíthatatlan csodálatos. Csak olvasod és olvasod és  egyszerűen Woww! Ha igy fojtatod nem leszünk barátságba,vagy éppen nevetek rajta. Ez volt az a könyv,amit mindig vártam,hogy folytathassam és sose untam rá. Csodásak! <3
• A karakterek szerinted…? Katy tipukus én tipus. Bár szerintem ezzel mindenki igy van. Kicsit(NAGYON! :D) olyan volt,mintha én lennék Katy és Daemon-nal ismerkednék. Daemon pedig,bár ebben a részben még csak fejlődik, de a világon a legeslegesleges legédesebb fiúja. Napokig nem lehetett velem beszélni másról,csak a könyvről. Imád a család a könyveimmel együtt ilyenkor.

3. Olvass el egy VP-t, ami NEM sorozat része!: 
On Sai-Apa,randizhatok egy lovaggal?

Örülnél folytatásnak? :) Igenn! Szeretjük Kószát,nagyon nagyon. Bár szerintem elég lezárt a történet,így ebben nem annyira lennék boldog,mert aggódnék,hogy a dolgok a végén nem úgy alakulnának,ahogyan én szeretném. Szóval jó lenne,de igy is tökéletes.
Újdonság volt ez Számodra a Vörös Pöttyösök világában? Azt kaptam,amit vártam. Vörös Pöttyös könyv,tudtam,hogy rossz nem lehet. Igazán örültem neki,hogy megvettem. :)
Megszeretted a könyvet? Nagyon. Tele raktam kis post-it ekkel. Mondván csak a kedvenc részeimet jelölöm meg. A végén átnéztem,kiszedem a felesleget gondoltam. De minden rész kedvenc. 

4. Olvass el egy olyan VP-t, aminek tetszik a címe!:
Justina Chen Headley-Iránytű önmagamhoz
Miért tetszik a címe? Egyből éreztem,hogy ez nem egy olyan könyv lesz,ahol mindenki annyira szép meg lapos hasa van, a fiuknak meg kockás hanem egy kicsit ,,élethűbb" és annyira érdekelt maga a történet is,és úgy érzem sokat tanultam a könyvből. Rájöttem,hogy akárhogy is nézek ki attól még lehetek szép,nem kell takarni a külsőmet. A belcsín fontosabb.
Te szoktál cím alapján megítélni könyveket?  Szerintem nagyon sokat elárul egy könyvről a címe,bizonyos esetekben.Bár nem mindig(pl.Obszidián,Ónix..) ,de mindenesetre ahogy nézem a borítót és a címet az eldönti azért egy részben,hogy elolvasom-e a fülszöveget,meg továbbra is érdekel-e.
• A címe Szerinted illik a könyvre? Terra a könyv vége felé jön rá SPOILER,hogy mennyire szép ugy is ahogy van,tűzfolttal az arcán is,hiszen Jacob gyönyörűnek találja. :) És az is!

5. Olvass el egy VP-t, amit már rég óta el szeretnél olvasni!: 
Cassandra Clare-  Az angyal(Pokoli szerkezetek 1.)

Értékelési link – nem elég csak csillagos, minimum 4 mondat kötelező. 
http://moly.hu/konyvek/cassandra-clare-pokoli-szerkezetek-az-angyal
Hihetetlenül nagy fanja vagyok a Csontváros sorozatnak,régóta szeretném is elolvasni ezt a könyvet/triológiát/,de sajnos még csak most jutottam el odáig,hogy elolvassam. De nem bántam meg. A történet ám lassan halad,így sokkkal jobban érthetem,hogy mi történik,sokkal jobban érezhetem azt hogy részese vagyok ennek a csodálatnak. Imádom Cassandra Clare irásait. Will és Tesa,Jem története pedig egy hihetetlenül jó történet. Én eddig Jem fan vagyok,ám még nem annyira ismerhettem meg Willt-t. Kiváncsi vagyok,milyen lesz a többi rész.

Hozta a várt szintet, vagy csalódtál benne?  Cassandra Clare könyvről beszélünk,szóval sosem csalódok benne.De azért bevallom egy kicsit többre számítottam,de nagyon nagyon imádom így is.
• Ajánlanád másoknak? Mindenképpen. Aki eddig még nem olvasta a Csontváros sorozatot meg a Magnus Bane Sorozatot meg A Pokoli Szerkezetek triológiát meg az Árnyvadász Akadémia sorozatot,az most üljön neki! Kéredzkedjen a munkahelyről/iskolából/családjától üljön le és merüljön el ezekben a csodálatos kötetekben. Most! ;)

6. Olvass el egy olyan VP-t, amit itt, a Molyon 75% alá értékeltek!: 
Suzanne Collins- Az éhezők viadala triológia 3.-Futótűz
• Szerinted megérdemelte a könyv ezt az alacsony százalékot? Egyáltalán nem. Nem is értem hogy kaphatott 75%-ot !?! Imádom ezt a triológiát. Amerikában és itt is nagyon imádja mindenki a könyvet-filmet egyaránt. Nem tudom megérteni,miért húzták ennyire le.
• Szívesen újraolvasnád? Akármikor és akármennyiszer újra olvasnám. Imádtam.
• Szíved szerint hány százalékot érdemel meg? 89 és fölötte. Minusz -15%-alá biztos,hogy nem raknám

7. Olvasd újra a kedvenc Vörös Pöttyös könyvedet!: 
Jay Asher- 13 okom volt
 
• A régi olvasás linkje (évszám is elég). http://moly.hu/tagok/nikol24/olvasasok?year=2014• Értékelési link – elég csillagos, de én szövegesnek örülnék a legjobban. http://moly.hu/konyvek/jay-asher-tizenharom-okom-volt/en-es-a-konyv/nikol24
• Még mindig a kedvenced maradt? Igen,szeretném majd meg is venni. Szerintem szülinapomkor megveszem. Akárhányszor is olvasom ezt a könyvet,annyiszor ad újat. Imádom.És örökre imádni fogom.

8. Olvass el egy VP-t, aminek az elolvasásától rettegsz!:
 Maggie Stiefvater-A hollófiúk

Miért nem akartad elolvasni? Fogalmam nincs miért hittem azt,hogy a történet egy géphollóról szól.De azt hittem és nem akartam elolvasni. Aztán meg azt hittem,hogy azért hollófiuk,mert a fiuk mindig hollóvá változnak át. Gratu magamnak! :D
• Csalódtál benne pozitívan? A
nnyira lekötött a könyv már az első oldalon,hogy lerakni sem bírtam. Reggeltől estig ezt olvastam. Imádtam. Egyből elolvastam a nem mindnennapi-vámpír sztory,hanem valami uj és szerethető sorozat második és harmadik részét.Én teljes mértékben oda vagyok a főszereplő fiukért. Adamért és Ganseyért,Noah-ért. Nagyon nagyon közel kerültek hozzám. Ronan Lynch itt annyira még nem fogott meg,de a második részben már ő is. :)
• Örülsz neki, hogy végül elolvastad, vagy inkább maradtál volna tudatlan? Nagyon örülök,hogy végül elolvastam. Sajnálhattam volna,ha nem teszem.

9. Olvass el egy fantasy/sci-fi/paranormális VP-t!: 
Becca Fitzpatrick- Csitt csitt

• Kedveled ezt a műfajt?  Nem kedvelem,hanem imádom. Az életem 99%-át teszi ki azok a könyvek,amik fantasy műfajúak. Megjegyzés: Sorozatból,filmből is általában csak ilyet nézek.
• Jobban tetszik Neked, mint a nem természetfeletti VP-k? Nem a műfaj számít,hanem maga a könyv.
• Szeretnél még olvasni ebben a műfajban, vagy maradsz a szokásosnál/végleg feladtad? Továbbra is imádom ezt a műfajt. :)

10. Mivel a 10 kerek szám, ezért: olvass el egy bármilyen VP-t!: 
Michelle Hodkin-Mara Dyer eszmélése (Mara Dyer1.)

• Értékelési link – elég csillagos.   http://moly.hu/konyvek/michelle-hodkin-the-unbecoming-of-mara-dyer-mara-dyer-eszmelese/en-es-a-konyv/nikol24
• Mit gondolsz a szereplőkről?  Csodálatosak,bár nem hibátlanok. Nekem kicsit gondom van a főszereplővel,szerintem egy kicsit idegesítő és Noah is az. Kicsit furcsák még.
• Mit gondolsz a történetről? Hűha!! Még!!! :)Hihetetlen volt ez a könyv. Teljes mértékben más volt,mint a többi,sokkal jobban szerettem.Nem tudtam,hogy ez most tényleg megtörténik,a fejében játszódik-e vagy látomás.Nagyon tetszett. Remélem a többi része is ilyen jó lesz. Nem csalódtam benne. Bárcsak olvashatnám már a 2.részt!Áhh…Na és ha Noah-ról beszélünk. A srác a hihetetlen mosolyával és titokzatatosságával tökéletesen olyan mint a szokásos rosszfiu imidzs. És amikor kiderülnek a tulajdonságai neki és Marának meglepődtem.A szokásos könyv,aminél felsikítesz és a végén lerakod és csak ülsz és gondolkozol. Hihetetlen! Imádom!

11. Olvass el egy NEM természetfölötti VP-t!:
 Simon Elkeles- Tökéletes Kémia
• Ritkaság Számodra ilyet olvasni?  Igen. Általában nem mindennapi love story-t olvasok,amiben nincs fantasy. Bár ez szuper volt. Örülök,hogy olvastam.
• Jobban tetszik Neked, mint a természetfölötti VP-k? Mind a két fajtát nagyon szeretem. :) Bár általában természetfelettit olvasok.
• Szerinted színvonalasabb, mint a természetfölötti VP-k? Nem az határoz meg a színvonalát,hogy természetfeletti -e vagy nem hanem az,hogy a  történet,hogy van megírva. Ez jól. Nagyon nagyon jól. Szeretjük Alex-ot,aki kicsit sem olyan,mint a többi srác.Mert ő a mi rosszfiunk. Aki SPOILER a végén a mi kis szelidült okos fiukánk lett. :P

12. Olvass el egy VP-t, szerelmi háromszöggel!: 
Jenny Han- A nyár amikor megszépültem(Nyár triológia1.)

Szereted/nem szereted a szerelmi háromszögeket? Szeretem, a szerelmi a háromszögeket. Nagyon izgalmassá válik tőlük a történet.
Miért szereted/nem szereted? Azt nem szeretem benne,hogy általában megszeretem az egyik szereplőt és neki drukkolok aztán a másikat is megszeretem. És akkor ááhh... nem tudok dönteni. És rossz,ha nem az kapja meg a lányt,akit szerettem volna. De ebben a triológiában az kapta meg. :)
Szerinted ezzel jobb, vagy rosszabb lett a könyv? Az egész könyv szinte csak erről szól szerintem. Meg a családról. Nekem nagyon tetszett. :)

Köszönöm a kihívást noncsemma! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése