2017. július 23., vasárnap

Summer Days BookTag


3) Szerinted tipikus nyári olvasmány:

Sziasztok! Ma egy BookTag-el készültem,amire @Reka0216 hívott ki. Remélem, hogy tetszeni fog.


1) Nyáron mindenkinek kicsivel több szabadideje van, ezért az új könyvek mellet előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször?


Képtalálat a következőre: „summer tumblr”Nem sok könyv van, amit kétszer olvasok, hiszen nagyon sok könyv van amit még nem olvastam el.Az egyetlen sorozat, amit most olvasok másodjára az Stephenie Meyer-Alkonyat sorozata. És két könyv van,amit kétszer olvastam el,ezek pedig John Greentől a Csillagainkban a Hiba és a Tizenhárom Okom volt Jay Ashertől. Ám szerintem ennél még sokkal több könyvet fogok többször elolvasni.

2)Ha nyár,akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába,akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál.

Jelenleg is gimnáziumba járok,szóval ez a kérdés nekem is szól.Minden nyáron elolvasom a kötelezőket, ám azért a könyveket, amit én szeretnék elolvasni, sem marad hátrányban. Ugyanúgy olvasok olyan könyveket is, ám ezek nem mindig tipikus nyári olvasmányok, inkább olyan könyvek, amiket amúgy is elszeretnék olvasni, és ezek nem mindig a romantikus regények.


Mindenféle romantikus történet.Ám azért a Nyár,amikor megszépültem,Anna és a csók triológia és A Fiúknak, akiket valaha szerettem  tipikus nyári olvasmányok, ahogyan a Párválasztó Triológia is.

4) Ha nyár, akkor szerelem. Kedvenc könyves párosod?

Nem említem újra a Csillagainkban a Hiba két főszereplőjét szóval inkább más példát hozok.Nemrég olvastam Rainbow Rowelltől a Fangirt,aminek a szerelmi története nagyon közel került a szívemhez.Ez pedig nem más mint Cath és Levi.(Az értékelésem nemsokára felfog kerülni erről a könyvről ide)

5) Olvasmányaid alapján te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?

Nagyon sok olyan helyre elmennék nyaralni,ám ha könyves tudomány alapján kell választani akkor rendkívül boldog lennék, ha Roxfortba mennék vagy Idrisbe.

6)Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél.

Mara Dyer eszmélése triológia Michelle Hodkintól. Nagyon furcsa szemszögből volt írva kitűnő stílusban.Ehhez hasonló könyvet olvastam nemrég is, ami nem más mint a Soha,de Soha Colleen Hoovertől és Tarryn Fishertől,amiről az értékelésemet elolvashatjátok itt.

7.) Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött,forró szerelmi történetet,amit olvastál!

Alessandro D'avenia-Senki sem tudja.Ez a könyv idén volt a választható/kötelező olvasmányaim között,így nemrég olvastam. Imádtam és szerintem tökéletes megfelel egy nyári olvasmányként is.

8)Idén nyáron melyik könyvet viszel el nyaralni?

Nemrég jövök onnan. Ott olvastam el a fent említett könyvet, majd még Gárdos Pétertől a Hajnali Láz könyvét(ami szintén kötelező olvasmány a suliban) és Leila Sales:This Song Will Save Your Life-Éld az Életed! című könyvét is. Emellett elkezdtem még olvasni Szabó Tünde könyvét is ami nem más mint Balla Adrienn:Gázolás.

Köszönöm a kihívást.Az én kihívottaim: @Csakegyolvasólány @brygusz @csengebalint

Képtalálat a következőre: „summer tumblr”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése